fredag 24 maj 2013

Veckans sista arbetsdag

innehöll både Längtan och en första recension av bloggen. Som den fantastiska stjärntydare jag är ser jag att denna typen av återkoppling  kommer att ges löpande.

Eftermiddagen gick i lyxens tecken och tillbringades hos frisören.Efter en si så där tre timmar och ett antal koppar kaffe var förvandlingen klar.
Efter denna förvandling passade jag på att hälsa på några av mina före detta  arbetskamrater .Det var som vanligt en trevlig stund.

Dagens fysiska aktivitet innebar ryggläge och armarna uppåt sträck. I händerna höll jag den fantastiska boken Vad jag pratar om när jag pratar om löpning. Ett fantastiskt sätt att förbereda sig för det stora loppet den 28:e

Lilla älskade Nero har haft en underbar första dag med lek och nyfiket utforskande av vårt hus.
Så har han också lyckats hitta sin favoritplats för vila.

Önskar alla en trevlig fortsättning på helgen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar