lördag 1 juni 2013

Åter i Cyberrymden

 jag överlevde  Det stora loppet den 28 maj och jag fick en tid att slå nästa år.Utmaningen kommer dock att bli den att alla i laget vill förbättra sig till nästa års blodomlopp så jag lär behöva slå två tider för att ge den jag vill komma före en match.
Fast det viktiga är ju att få fika efter målgång.



Att träna Kettlebells på en av årets varmaste kvällar var en utmaning som hette duga. Fast att svettas i grupp är ju ett fantastiskt sätt att stärka sitt psyke på. Sedan att man börjar fundera på sin egen intelligens när man självmant bokar sig på pass under värmebölja är en annan sak.

Troligen är jag jätte intelligent för träningen borde göra mina lunchmjukglassar mindre benägna att fastna att fastna på kroppen som fett. Å glass är bara uppblåst blåmjölka enligt ett gammalt byaordspråk så det är lugnt.

Fredagskvällen gick i festens tecken i glada kollegors sällskap. Otroligt god mat och dryck å många skratt får mig att hoppas på en repris inom en snar framtid. Fast mitt dåliga samvete dök upp på lördagsmorgon när jag tänkte på den hög av disk som värden lämnades med.

Å lite prestationsångest kom också fram då jag fick svaga minnesbilder om löften om veckohoroskop men det löser sig så länge jag tar en sak och dag i taget.

Att fota en kattunge är inte det lättaste men idag fick jag ett rätt bra kort på vårt svarta bustroll Nero.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar