måndag 12 augusti 2013

Slut på årets semester

men förhoppningsvis inte riktigt slut på sommaren. Eftersom jag gjorde värsta fyndet på Nolia i helgen så kräver jag att sommaren håller fast några veckor till för att sedan övergå till en fantastisk höst.


Har läst många bra böcker under denna sommar. Den klart bästa är En man som heter Ove , min syn på män som kör Saab är för alltid förändrad . 
Budbäraren av Fred Vargas var en mycket fängslande deckare, jag kommer läsa fler böcker av denna författare.
Liknelse boken av Per Olov Enquist är en förunderlig kärleksroman som fick mig att fundera över livet,kärleken och mänskligheten.

I dag var första dagen på jobbet efter fyra veckors semester och som vanligt börjar det med full rulle och en del att läsa ikapp. Som tur var så fanns det tid till lunch med kollegorna jag hunnit sakna under ledigheten.
Har även hunnit svara på ett frågebatteri och fått livet förlängt med flera år tack vara alla goda skratt.


Träningsmässigt har det varit två veckors uppehåll men i morse blev det en halvtimmes promenad så jag är på gång igen. Fast egentligen skulle jag vilja göra som Nero och Sledgehammer å bara ligga i soffan och njuta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar