söndag 24 november 2013

Dagarna går fort


tänka sig det har redan hunnit bli 24/11. Så idag är det exakt 1 månad kvar tills tomten kommer och en sisådär 34 dagar kvar tills vi reser till lite varmare breddgrader.

                                 


Vad har då hänt dessa dagar jag inte skrivit i bloggen. Nja å ena sidan händer det inte så mycket utan vardagen rullar på i sin takt. Å andra sidan så tränas det på gymmet 3 -4 gånger i veckan och därutöver försöker jag få till det träningspass jag fått för hemmabruk. Kostplanen funkar förvånansvärt bra och trots 3 dygn i Stockholm utan tanke på träning och kost utan mera tanke på ädla drycker,praliner och restaurangmat så resulterade min första månad med träning och kostplan med viktnedgång .
Så det är bara till att fortsätta på den inslagna vägen minus storstadsresor så blir nästa månads resultat säkert lika trevligt.
                                      

Har i veckan provat en träningsform där boxning och sparkar ingick.En rolig träning om jag bortser från att jag är smidig som ett kassaskåp och att koordination och jag inte riktigt är de bästa vänner.
Antagligen betyder väl detta att jag borde träna detta pass regelbundet för att bli mera smidig och koordinerad.

2014 kommer jag göra något intressant, kombinera jobb med studier,tror det blir hur roligt som helst men även hur jobbigt som helst. Som tur är ska fler av kollegorna göra samma sak så jag får väl söka stöd där när det är som tyngst.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar