måndag 21 oktober 2013

Måndag


och träningsvärken satt som en smäck. Inte så underligt när man tänker på att kroppen fått jobba intensivt både lördag och söndag. Jag ser det som ett tecken på att träningen fungerar.
Att jag känner mig pigg och inte sugen på sötsaker tackar jag kostupplägget för. Ska dock bli intressant de dagar vi har heldagsmöten å se om jag lyckas hålla mig till frukten vid kaffetiderna eller om jag faller för fikabrödet.



Fast med tanke på hur mycket extra jag skulle behöva träna om jag äter av fikabrödet bestämmer jag mig redan nu för att hålla mig till frukten.

Att se helheter och att vara klurig är något som kan underlätta vardagen. Om man dessutom kan ha roligt mellan varven så har man det fantastiskt bra. Å ibland behövs det så lite, en ännu pågående väntan på en tygkasse,en viss utemiljö och småmuskler i arbete om man kombinerar dessa delar i ett samtal och naturligtvis har en hjärna som ger en klara inre bilder avslutas arbetsdagen på bästa sätt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar