söndag 6 oktober 2013

Söndag


och min förkylning har blivit komplett med hosta !! Nu hoppas jag att natten ändå blir rätt lugn då jag ska dricka te med honung innan sänggående.
Mitt ben är dock mycket bättre så nu haltar jag bara när jag gått i trappor så det finns hopp för tanten.



Arbetsveckan som gått har som vanligt varit lärorik och fylld med glädje. Ett jättegott fredagsfika fick avsluta veckan.Vid det fikat överräcktes en mycket genomarbetad och välgjord present till en man i sina bästa år och jag gissar att presenten kommer skänka inte bara mannen utan oss övriga stor glädje i många månader.


Våra två kattgubbar är numera kastrater då de i fredags blev av med sina kulor. Det var en skicklig veterinär och de båda gossarna var pigga redan på fredagskväll. Fast att sova är ju deras favoritsysselsättning <3




Nu ska jag förbereda för morgondagen och så ska det bli spännande och se vad nästa arbetsvecka har att bjuda på.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar