söndag 20 oktober 2013

Nya tag


ja då var det dags igen att försöka skapa inlägg mera regelbundet i denna blogg.
Våra små katter växer å är inte riktigt små längre. Att man ska bli lugnare efter kastrering struntar de totalt i,
fast perser och exotic är ju inte de livligaste kattraserna på denna jord så det är nog bra de har leksinnet kvar.




I tisdags  var det dags att starta om med träning men nu tar jag tag i kosten också. Så nu är det kostplan, träningsupplägg, personlig tränare och hälsocoach  som ska göra underverk. Ja det är ju jag som gör jobbet med att äta och träna så det andra ska väl räknas som stöd.
Hur går det nu då?
Jo efter 4 dygn är jag mätt och belåten med träningsvärk så upplägget fungerar bra.
I dag är det träning med pt så på måndag lär jag ha ännu mera träningsvärk å jag har en känsla av att det kommer glädja fler än mig själv. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar