måndag 9 september 2013

Härligt med måndag !!




Att få träffa en kollega som jag trodde var ute å jagade de stora tjurarna gjorde min dag ännu gladare och ljusare. Ja å den känslan höll i sig trots snabbt förändrade förutsättningar och lätt kaos. Fast nog var det bra att min stöttepelare hörde av sig å trixade så det finns tid i morgon för fortsatt långsiktig planering.

     





 Träningen har gått i viloläge eller det ju snarare jag som helt tappat gnistan. Detta funkar ju inte alls bra med tanke på motståndet som jag utmanat. Fast det är ju länge innan det är vår och barmarkslöpningen börjar.
Hm om jag tänker ett tag till kommer jag nog på ännu bättre ursäkter till min lathet.

Däremot läser jag en mycket intressant bok just nu som heter Livsfilosofi och min hjärna får då träning för att hänga med i teori och resonemang.
                                                              
               

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar