söndag 22 september 2013

Läget


 

är under kontroll och högerbenets läge är varierat men mestadels högläge.
En haltande promenad i höstsolens sken och kaffepaus hos bästa vänner gjorde att mitt humör blev bättre fast benet värkte efter utflykten och jag ligger i viloläge så jag blir arbetsför till måndag.
   

Jag har också kunnat glädjas åt att herr Stenson har haft den goda smaken att toppa sitt golfspel precis då jag installerat den kanalen i tv:n. Det är fantastiskt vad enkelt detta spel ser ut att vara när dessa proffs spelar. Nåja nästa sommar kanske jag lyckas få bollen längre och dit jag vill. Fram till dess ska jag njuta av 
proffsens fantastiska hantering av boll och klubba och bli inspirerad till stordåd.

                                                       


I kväll måste jag börja packa för på tisdag bär det i väg på konferens. Å som vanligt är den stora utmaningen att packa lätt.
                                                        
                                                                                  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar