tisdag 16 juli 2013

Blåsig dag

och vad gör man med en sådan ?
Man kan ju göra som Nalle Puh Blåsig dag
eller så gör man ett morgonpass med Core och inser att framstegen är små men de finns där och många små borde bli ett stort till slut. 



Ett besök i Bjurholm hos min äldsta lillebror och hans familj har också hunnits med idag. Tyvärr kunde jag inte rädda svägerskans mobil men bilderna dem fick jag  fram och lagrade på bästa sätt. Så lite teknisk är jag allt. Ja å så fick jag en present för att jag skött om deras Tiger och det är ju ingen sak att vara Tigerskötare när man får så här fina presenter

Våra katter har det lite jobbigt eftersom deras skönhetssömn på dagtid störs av att jag är hemma och stökar runt. Fast de gör sitt bästa för att hålla sig vakna och inte missa något.


Ja ett telefonsamtal till jobbet och bästa kollegan var jag tvungen och göra i dag. Är man glömsk så är man. Har dock fått lova dyrt och heligt att inte komma in på jobbet oavsett väder och eventuell abstinens efter kollegorna. Nä löpning var det jag skulle få ersätta det med så jag kanske får upp konditionen innan denna semester är slut ;-)

                                                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar