tisdag 9 juli 2013

Tre dagar kvar


och idag har jag lyckats med att jobba över hela registret. Så jag har alltså upplevts som både mörk och ljus fast i helt olika ärenden och det är ju bra att man i alla fall är konsekvent i en å samma uppgift.
En oerhört trevlig lunch med ett samtalsämne som får mig att stanna upp och reflektera över mig själv.
Det är alltid nyttigt och lärorikt,ska bli intressant och se vilken slutsats jag kommer fram till denna gång. 

I morgon är det träning och jag har som mål i sommar att ta mig på gymmet 1 gång i veckan.
Så nu gäller det bara att bestämma sig för hur lång en svensk sommar är,kan den räcka till slutet av september tro  ;-)

Läser just nu en bok som heter En man som heter Ove och är skriven av Fredrik Backman.
En underbar bok som beskriver livet med en stor portion humor och värme.
                                                                     


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar