fredag 5 juli 2013

Fredag

och ännu en kollega gick på semester. Det är nästan lite spöklikt ödsligt på jobbet nu när det är en bit in i Juli.Som tur är behöver jag bara åka ut till ställena så är det folk och full rulle.

Vår Nero skulle behöva få känna på badvattnet men först ska jag införskaffa en hårtork. Min gamla tork är för högljudd för att passa till att torka kattpäls. Nero sover lyckligt lyckligt ovetande om vad som komma skall senare i helgen.

Blev bjuden på lunch i dag och blev så förvånad att jag glömde helt bort att tacka. Funderar på om jag ska skylla den missen  på min mor i enlighet med en klassisk psykologisk förklaringsmodell. Fast då det inte är sant så får jag helt enkelt stå för att jag är så klumpig i sociala sammanhang att jag missar det uppenbara.
En god och trevlig lunch var det dock.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar