lördag 13 juli 2013

Lugn lördag

ja nu har ju inte damernas EM  fotbollsmatch varit än på TV, så det kan ju finnas en möjlighet att lördagen kommer innehålla högt blodtryck och frustration. För i sann storasyster anda skulle jag kunna leda vilket landslag som helst till seger oavsett sport..i alla fall så länge jag ser på tv.


Dagens träning var en promenad i väldigt backig terräng.  6,72 km på 1 tim 16 min 38 sek är en utmärkt tid att förbättra. Ska bli intressant och se om fyra veckor vad tiden säger då. Kanske att jag kommit upp i jogging tempo. Kommer och tänka på ett citat från En man som heter Ove 
De går fort, eller springer långsamt, det är vad joggare gör.Det är en 40 årig mans sätt att tala om för världen att han för fasen inte kan göra någonting rätt.
Så det kanske är bästa att satsa på att få löptempo så fort som möjligt :-)


En viktig sak som  jag lärt mig idag är att det är av yttersta vikt att ha rätt antal bestick hemma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar