tisdag 2 juli 2013

Vilka dagar



sonen har fyllt 15 år och över en natt gått från barn till någon som får hålla på med aktiviteter som kan leda till barn. Nu är han en klok ung man trots att har mig som mor så det är lugnt.

Sonen tycker att vi borde skaffa en katt till och han har redan utsett vilken som ska bli Neros lekkamrat.
En svart perser hane som finns i Umeå,lilla åskmolnet kallar sonen katten som han bara har sett på bild.

Så vi får väl se om det blir som sonen vill.

Det börjar så sakteliga närma sig semester och det är ett bra flyt på verksamheterna så kontorsstädningen närmar sig med stormsteg.Fast först ska jag bara aktivt pröva det Kay Pollak pratar och skriver om och se det fantastiska i att få bli prövad och sedan välja glädje. Hans bok är en rätt bra slöläsarbok som man blir lite glad av.


Träningen har också flytit på rätt bra. I morgon är det Kettlebells så förhoppningsvis har jag massor med träningsvärk på torsdag.
Det gäller ju att ligga i med träningen så jag kan springa förbi min värste utmanare på blodomloppet 2014.

I kväll blir det Tv underhållning på hög nivå, Morden i Midsomer, ren och skär njutning



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar