torsdag 18 juli 2013

Semestertider

är fantastiska tider helst när man inte planerar allt för hårt utan kan ta saker lite som de kommer eller som man har lust till.

Träning har jag ju lite smått börjat få lust till så i onsdags var det Kettlebells som gällde. Fantastiskt bra sätt att få upp värmen denna ännu så kyliga sommar. Mina framsteg är även här små men inget att förakta.Tyngre vikter och Burpees som jag orkar göra till hälften rätt så snart har jag kraft nog att utföra den övningen fullt ut.

Besöka gamla arbetskamrater och vänner är en annan trevlig sysselsättning under semestern.
Så många roliga och intressanta samtalsämnen det blev idag  å icke att förglömma det starka kaffet och goda fikabrödet. Som tur är kommer de ihåg att jag tillhör det frusna delen av människosläktet och ordnar mysiga brasor.

Goda middagar hos far och mor är ju värsta vardagslyxen helst när efterrätten är nyplockade jordgubbar.

Lite Kalle och Hobbe är ju aldrig fel

Calvin and Hobbes


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar